Battalgazi Belediyesi’inden 4 Bin Kişiye Aşure İkramı

Malatya'nın Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu tarafından düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği'nde yaklaşık 4 bin kişiye aşure ikram edildi.
Malatya'nın Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu tarafından düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği'nde yaklaşık 4 bin kişiye aşure ikram edildi.
Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu iş birliğinde düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği, Eskimalatya Meydanı'nda gerçekleştirildi. Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlik kapsamında hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Programa katılan yaklaşık 4 bin kişiye aşure dağıtımı yapıldı. Battalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla gerçekleştirilen etkinlik, vatandaşların yoğun katılımıyla tamamlandı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN


Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.